Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky
pro prodej informačních produktů (digitálního obsahu) a služeb prostřednictvím internetu

OBECNÁ USTANOVENÍ Tyto všeobecné obchodní podmínky platí pro prodej zboží a poskytování služeb a digitálního obsahu prodávajícím. Prodávající nabízí na e-shopu umístěném na www.fdfschool.com a www.4flowers.cz floristické kurzy, business kurzy se zaměřením na florální podnikání, kurzy dalšího vzdělávání a kurzy pro zájmové činnosti, videokurzy, e-knihy, pracovní listy a další online materiály. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího, která vznikají v souvislosti s uzavřením smlouvy nebo na základě uzavřené smlouvy. Ustanovení podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto podmínek. Je-li zákazníkem spotřebitel, řídí se vztahy prodávajícího a takového zákazníka také občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Prodávajícího můžete kontaktovat pomocí těchto údajů:

  - Olga Losyeva
  - Praha – Vinohrady, Italská 2561/47, 12000
  - IČO: 02699290
  - Tel.: +420 725 886 556
  - E-mail: kontakt@fdfschool.com

DEFINICE POJMŮ

Ve všeobecných obchodních podmínkách se mimo výše uvedené pojmy vyskytují tyto:

  • podmínky: jsou tyto všeobecné obchodní podmínky;
  • prodávající: je Olga Losyeva, Praha – Vinohrady, Italská 2561/47, 12000, IČO: 02699290;
  • e-shop: je e-shop umístěný na www.fdfschool.com a www.4flowers.cz, na kterém prodávající nabízí mimo jiné
  •   floristické kurzy, business kurzy se zaměřením na florální podnikání, kurzy dalšího vzdělávání a kurzy pro zájmové činnosti,
  •   videokurzy, e-knihy, pracovní listy a další online materiály;
  • zákazník: je osoba, která uzavírá s prodávajícím smlouvu prostřednictvím e-shopu;
  • digitální obsah: je obsah, který prodávající zákazníkovi zpřístupní v digitální podobě pro jeho potřebu (například předtočené videokurzy, e-booky a další online materiály);
  • kurzy: jsou prezenční nebo předtočené videokurzy a online kurzy (webináře) pořádané v konkrétním termínu;
  • podnikatel: je osoba, která uzavírá smlouvu s prodávajícím v souvislosti s podnikáním (nakupuje tzv. „na IČO“);
  • produkty: je souhrnné označení pro veškerý digitální obsah, zboží a služby, které prodávající nabízí;
  • služby: jsou prezenční akce i akce v online prostoru, jichž se může zákazník zúčastnit (zejména různé online kurzy a webináře);
  • smlouva: je smlouva o poskytování služeb nebo smlouva o poskytování digitálního obsahu či kupní smlouva, kterou zákazník uzavírá s prodávajícím;
  • spotřebitel: je člověk, který uzavírá smlouvu mimo rámec své podnikatelské nebo obdobné činnosti (nenakupuje tzv. „na IČO“);
  • fyzické zboží: je zboží, které zákazník obdrží ve fyzické podobě (nikoliv online).

UŽIVATELSKÝ ÚČET

Na e-shopu si zákazník může zřídit uživatelský účet, který mu poskytuje různé výhody, například přehled o objednávkách, a další. Produkty je možné objednat i bez uživatelského účtu.

Z uživatelského účtu má zákazník přístup ke všem zakoupeným produktům.

Při registraci do uživatelského účtu a při objednávání produktů jsou zákazníci povinni uvádět pouze správné a pravdivé údaje. V případě jakýchkoli změn je rovněž povinen tyto údaje aktualizovat. Údaje poskytnuté v uživatelském účtu a při objednávání produktů prodávající považuje za správné.
Uživatelský účet je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost o těchto přístupových údajích a chránit je před zneužitím. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití účtu třetími osobami a zákazník není oprávněn umožnit přístup do svého účtu jiným osobám.

V případě, že zákazník zjistí, že by mohlo dojít k odcizení přístupových údajů, nebo jejich zneužití, bezodkladně o tom informuje prodávajícího. Prodávající si vyhrazuje právo účet zablokovat.

Zákazník bere na vědomí, že uživatelský účet může prodávající zrušit, zejména pokud jej delší dobu nepoužívá (minimálně 12 měsíců), či pokud poruší své povinnosti vyplývající ze smlouvy nebo těchto podmínek. Před zrušením účtu bude prodávající zákazníka informovat.

Zákazník bere na vědomí, že uživatelský účet ani e-shop nemusí být dostupný nepřetržitě, zejména z důvodu nutné údržby hardwaru, softwaru či zařízení třetích stran. Taková údržba však obvykle probíhá mimo standardní denní dobu.

OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY

Označení produktů, popis jejich hlavních vlastností, cena a v případě kurzů i informace o době a místě konání a konkrétních storno podmínkách jsou vždy uvedeny na e-shopu prodávajícího. Cena je rovněž uvedena v objednávkovém formuláři. Nabídka produktů zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazena na e-shopu. Prodávající je oprávněn uzavřít se zákazníkem smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
Objednávkový formulář obsahuje údaje o zákazníkovi, objednávaném produktu, ceně (včetně uvedení daní a poplatků), způsobu úhrady, údajích o preferovaném způsobu doručení a informace o nákladech spojených s dodáním fyzického zboží (u digitálního obsahu či služeb tyto náklady účtovány nejsou).
Objednávku zákazník vytvoří na e-shopu. Smluvní vztah mezi prodávajícím a zákazníkem vzniká odesláním objednávky kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku se závazkem platby“. Tím zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito podmínkami a souhlasí s nimi. Podmínkou platné elektronické objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Prodávající vylučuje přijetí nabídky s jakýmkoli dodatkem či odchylkou.
Po obdržení objednávky prodávající bezodkladně potvrdí její přijetí na e-mailovou adresu zákazníka uvedenou v objednávkovém formuláři.

CENA A ZPŮSOB ÚHRADY

Cena jednotlivých produktů je vždy uvedena na e-shopu i v objednávkovém formuláři.
Prodávající vystaví daňový doklad – fakturu, která slouží jako doklad o zakoupení nebo poskytnutí produktu. Faktura bude obsahovat všechny zákonem stanovené náležitosti. Prodávající není plátcem DPH; v případě, že se jím stane, bude cena navýšena o příslušné DPH dle platných právních předpisů.
Cenu produktu a případné náklady spojené s dodáním či poskytnutím produktu hradí zákazník hotově nebo bezhotovostně (bankovním převodem nebo online platební kartou) podle výběru uvedeného v objednávkovém formuláři.
Při bezhotovostní platbě platební kartou jsou údaje o účtu, kartě a hesle do internetového bankovnictví zadávány prostřednictvím zabezpečeného kanálu, ke kterému prodávající nemá přístup.
Platba je zpravidla jednorázová. Prodávající si vyhrazuje právo umožnit splátkový prodej u vybraných produktů.
V případě platby bankovním převodem je zákazník povinen uhradit cenu s uvedením správného variabilního symbolu, jinak nebude prodávající schopen platbu identifikovat a včas poskytnout plnění.
V případě objednávky služeb (kurzů) je zákazník povinen uhradit cenu do 7 dnů od uzavření smlouvy, nejpozději však před zahájením služby. Pokud tak neuhradí, je prodávající oprávněn odepřít přístup ke kurzu a odstoupit od smlouvy.
Závazek zákazníka uhradit cenu za produkt je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
V případě zjevné technické chyby při uvedení ceny na e-shopu či během objednávky není prodávající povinen produkt dodat či poskytnout za tuto chybnou cenu. O zjištěné chybě informuje zákazníka bez zbytečného odkladu a zašle mu e-mailem upravenou nabídku. Ta se považuje za nový návrh smlouvy, která je uzavřena až po zákazníkově potvrzení souhlasu s novou cenou.

DODACÍ PODMÍNKY

Digitální obsah (videokurzy, e-booky, online materiály)

  - Dodáním digitálního obsahu se rozumí jeho zpřístupnění – zaslání přístupových údajů na e-mail uvedený v objednávce nebo zaslání odkazu URL.
  - Přístupové údaje jsou poskytnuty až po zaplacení celé ceny, a to nejpozději do tří pracovních dnů, není-li stanoveno jinak.
  - Po doručení digitálního obsahu doporučuje prodávající zákazníkovi prověřit, zda je obsah kompletní a bezvadný.
  - Zákazník bere na vědomí, že digitální obsah nebude aktualizován.
  - Prodávající může digitální obsah čas od času měnit (zejména jej vylepšovat či doplňovat). Při takových změnách zákazníkovi nevzniknou další náklady a bude o nich informován e-mailem nebo přímo v rozhraní, kde obsah využívá. Pokud by změna zhoršila možnosti užívání, je zákazník o tom informován e-mailem a je mu umožněno odstoupit od smlouvy.

Služby (kurzy, online kurzy, webináře) a storno podmínky

  - Kurzy se pořádají v termínech uvedených na e-shopu.
  - Prodávající si vyhrazuje právo provést změny v termínu, programu či lektorech z důvodu neočekávaných událostí (např. nemoc, výpadek elektřiny apod.). V takovém případě je zákazník předem informován e-mailem. Pokud dojde k podstatné změně (např. termínu), má zákazník právo odstoupit od smlouvy a obdržet vrácení všech uhrazených peněz.
  - Prodávající si vyhrazuje právo zrušit kurz (odstoupit od smlouvy), pokud se na něj přihlásí nedostatečný počet účastníků (alespoň 3). V takovém případě jsou zákazníkovi vráceny všechny přijaté peněžní prostředky.
  - Zákazník může zrušit účast na kurzu s pevně stanoveným termínem zasláním e-mailu na adresu kontakt@fdfschool.com. Při zrušení má nárok na vrácení částky kurzu následovně:
   • při zrušení více než 14 dní předem se vrací 100 % ceny;
   • při zrušení 13 až 4 dny předem se vrací 50 % ceny;
   • při zrušení 3 až 0 dnů předem není nárok na vrácení ceny.

Fyzické zboží

  - Fyzické zboží je doručeno zákazníkovi na adresu uvedenou v objednávce nejpozději do 30 dnů od uzavření smlouvy, pokud se nedohodne jinak. V opačném případě může zákazník odstoupit od smlouvy a obdržet vrácení uhrazené kupní ceny včetně nákladů na dopravu.
  - Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy, pokud fyzické zboží není skladem ani do 30 dnů od uzavření smlouvy.
  - V případě opakovaného doručování či dodání jiným způsobem, než je uvedeno v objednávce, hradí zákazník související dodatečné náklady.
  - Při převzetí doporučuje prodávající zákazníkovi zkontrolovat obal zboží a v případě poškození okamžitě reklamovat u dopravce.
  - Zákazník je povinen fyzické zboží převzít; pokud tak neučiní, prodávající to považuje za odstoupení od smlouvy a může požadovat náhradu vzniklých nákladů za vrácení zboží.
  - Vlastnické právo k fyzickému zboží přechází na zákazníka zaplacením celé kupní ceny (včetně nákladů na dodání) a převzetím zboží.

ZABEZPEČENÍ A OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV Přístupové údaje k digitálnímu obsahu a službám (či příslušná URL) jsou určeny pouze pro osobní potřebu zákazníka; zákazník není oprávněn tyto údaje sdělovat třetím osobám. Produkty prodávané prostřednictvím e-shopu podléhají ochraně autorských práv. Jakékoli jejich šíření nebo poskytování třetím osobám bez písemného souhlasu autora je zakázáno. Licence k užití produktu se uděluje výhradně pro osobní potřebu zákazníka a je nevýhradní, územně neomezená a platná po dobu trvání majetkových práv k dílu. Zákazník odpovídá prodávajícímu za škodu a ušlý zisk vzniklý porušením autorských práv. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY SPOTŘEBITELEM Je-li zákazník spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží, případně od uzavření smlouvy o poskytování služeb či digitálního obsahu. (Pokud je fyzické zboží dodáváno v několika zásilkách, lhůta se počítá od převzetí poslední zásilky.) Toto právo neslouží jako nástroj řešení reklamací. Podnikatelé od odstoupení od smlouvy osvobozeni nejsou. I když může zákazník odstoupit od smlouvy dle § 8.1, některé produkty (služby a digitální obsah) jsou poskytovány již během lhůty pro odstoupení, a proto od smlouvy odstoupit nelze. Zejména upozorňujeme, že nelze odstoupit od:

  • smlouvy o poskytování služeb, pokud byly v plném rozsahu poskytnuty (zákazník souhlasí s předčasným poskytnutím služby před uplynutím 14denní lhůty);
  • smlouvy o dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, pokud zákazník souhlasil se zpřístupněním celého obsahu před uplynutím 14denní lhůty;
  • smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky či počítačového programu v zapečetěném obalu, pokud byl obal porušen;
  • smlouvy o dodání zboží vyrobeného podle zákazníkových specifikací či přizpůsobeného jeho potřebám.
V případě odstoupení se smlouva ruší s okamžitou platností a zákazníkovi jsou vráceny všechny přijaté peněžní prostředky stejným způsobem, jako byly uhrazeny, a to do 14 dnů od odstoupení.
Při vrácení fyzického zboží je zákazník povinen zajistit jeho zpětné doručení na vlastní náklady. Prodávající vrátí kupní cenu včetně nejnižších nákladů na dodání. Prodávající není povinen vrátit peníze dříve, než zákazník fyzické zboží předá nebo prokáže, že odeslal zásilku.
Fyzické zboží se zákazník doručí na adresu:
  Olga Losyeva, Praha – Vinohrady, Italská 2561/47, 12000.
Rozhodne-li se zákazník odstoupit od smlouvy v této lhůtě, musí nejpozději poslední den lhůty zaslat prodávajícímu projev vůle o odstoupení – buď pomocí vzorového formuláře, nebo jiným jednoznačným způsobem – na e-mail kontakt@fdfschool.com nebo na adresu uvedenou výše, s uvedením čísla objednávky, jména a data nákupu.
Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy bez zbytečného odkladu, pokud zjistí podstatné porušení smlouvy ze strany zákazníka (například prodlení s úhradou více než 7 dnů po splatnosti nebo porušení povinností v oblasti ochrany autorských práv).

PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ A REKLAMACE

Reklamace digitálního obsahu (spotřebitelem)

Prodávající odpovídá za to, že digitální obsah:

  – odpovídá dohodnutému popisu, rozsahu, jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a dalším ujednaným vlastnostem;
  – je vhodný k účelu, pro který jej zákazník požaduje a se kterým prodávající souhlasil (tj. pro účely standardní výuky);
  – je poskytován s příslušným příslušenstvím a pokyny k použití (včetně návodu k instalaci a případné uživatelské podpory).
Dále prodávající odpovídá za to, že:
  – je digitální obsah vhodný k obvyklému účelu daného druhu s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy či technické normy;
  – jeho rozsah, jakost a další parametry (funkčnost, kompatibilita, přístupnost, kontinuita, bezpečnost) odpovídají obvyklým očekáváním zákazníka;
  – je poskytován s příslušným příslušenstvím a pokyny, které může zákazník rozumně očekávat;
  – odpovídá zkušební verzi nebo náhledu zpřístupněnému před uzavřením smlouvy.
Za uvedené čtyři body prodávající neodpovídá, pokud před uzavřením smlouvy zvlášť upozornil, že se některé vlastnosti mohou lišit a zákazník s tím výslovně souhlasil.
Zákazník může vadu na digitálním obsahu uplatnit do 2 let od jeho zpřístupnění (v případě vady zjištěné do 1 roku se předpokládá, že vada existovala již při zpřístupnění).

Reklamace fyzického zboží

Prodávající odpovídá za to, že fyzické zboží při převzetí nemá vady a odpovídá:

  – dohodnutému popisu, druhu, množství, jakosti, funkčnosti, kompatibilitě či interoperabilitě;
  – účelu, pro který bylo zboží určeno a se kterým prodávající souhlasil;
  – dodání s příslušenstvím a pokyny k použití (včetně návodu k montáži či instalaci).
Dále prodávající odpovídá, že:
  – je zboží vhodné k obvyklému účelu s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy či technické normy;
  – množství, jakost a další vlastnosti odpovídají obvyklým očekáváním zákazníka;
  – je dodáno s příslušným obalem, návodem k montáži a dalšími očekávanými pokyny;
  – odpovídá vzorku či předloze poskytnuté před uzavřením smlouvy.
Za uvedené čtyři body prodávající neodpovídá, pokud před uzavřením smlouvy upozornil na odlišnosti a zákazník s tím výslovně souhlasil.
Reklamaci fyzického zboží lze uplatnit nejpozději do 2 let od převzetí (v případě vady zjištěné do 1 roku se předpokládá, že vada existovala již při převzetí).
Zákazník nenese nárok na reklamaci, pokud vadu způsobil sám, věděl o vadě při nákupu nebo pokud je vada způsobena vyšší mocí.
Subjektivní nespokojenost (například nedosažení požadované úrovně znalostí) se nevztahuje na reklamaci.

Reklamace služeb (kurzů, online kurzů, webinářů)

Prodávající odpovídá za to, že služby budou mít dohodnuté vlastnosti, případně vlastnosti, které může zákazník očekávat. Subjektivní nespokojenost (např. nedosažení požadované úrovně znalostí) se nepovažuje za vadu. Zákazník může reklamovat vady služeb bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 6 měsíců od poskytnutí služby. V případě prodlení s uplatněním reklamace může zákazník přijít o svá práva. Zákazník má právo požadovat odstranění vady, a to buď poskytnutím služby bez vady nebo dodáním chybějící části, případně přiměřenou slevu z ceny. Pokud není možné vadu odstranit, má zákazník právo odstoupit od smlouvy nebo požadovat slevu z ceny.

Postup reklamace

Reklamaci lze uplatnit e-mailem na adresu kontakt@fdfschool.com nebo osobně či dopisem na adresu Olga Losyeva, Praha – Vinohrady, Italská 2561/47, 12000. Součástí reklamace musí být doklad o nákupu, popis vady a požadovaný způsob vyřízení. Způsob vyřízení reklamace bude zákazníkovi sdělen e-mailem.
V případě reklamace fyzického zboží nebo digitálního obsahu má zákazník právo požadovat odstranění vady – dodání nové věci bez vady či opravu, pokud není odstranění vady pro prodávajícího nadměrně nákladné. Prodávající může vadu odmítnout odstranit s ohledem na význam vady či hodnotu zboží/obsahu.

GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ

Prodávající, který si zakládá na spokojenosti zákazníků, u některých produktů (kurzů) nabízí možnost odstoupit od smlouvy s garancí vrácení peněz v delší lhůtě, než je uvedeno v § 8.1. Podmínky této garance jsou uvedeny u konkrétního produktu na e-shopu.
Odstoupení od smlouvy dle tohoto ustanovení (po uplynutí 14denní lhůty od převzetí fyzického zboží nebo uzavření smlouvy o službách/digitálním obsahu) v případě nespokojenosti zákazník oznámí elektronicky na adresu kontakt@fdfschool.com spolu s kopii faktury, datem nákupu a dalšími požadovanými doklady.
Peněžní prostředky budou vráceny stejným způsobem, jako byly uhrazeny, a to do 30 dnů od obdržení oznámení, přičemž k tomu dojde po deaktivaci přístupu zákazníka k produktu.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Všechny produkty nabízené prodávajícím slouží k vzdělávacím a informačním účelům. Informace mají charakter návodů a doporučení. Prodávající nenese odpovědnost za úspěch či neúspěch zákazníka při aplikaci získaných znalostí, za jeho pocity, zdravotní stav či jiné osobní následky. Zákazník je během kurzu plně zodpovědný za své jednání, chování a rozhodnutí. Úspěch závisí na mnoha faktorech, které prodávající nemůže ovlivnit.

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELEMI

V případě spotřebitelského sporu má spotřebitel právo na mimosoudní řešení. K takovému řešení lze využít Českou obchodní inspekci (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, web: www.adr.coi.cz, e-mail: adr@coi.cz) či on-line platformu Evropské komise (http://ec.europa.eu/consumers/odr/). Řešení zahájí spotřebitel, pokud se spor nepodaří vyřešit přímo s prodávajícím, a to nejpozději do 1 roku od prvního uplatnění jeho práva.
K poskytování služeb a prodeji fyzického zboží je prodávající oprávněn na základě živnostenského oprávnění. Kontrolu provádí příslušný živnostenský úřad a dohled nad ochranou osobních údajů má Úřad pro ochranu osobních údajů. Prodávající podléhá rovněž dozoru České obchodní inspekce.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Prodávající zpracovává osobní údaje zákazníků. Informace o tom, jaké údaje, z jakých důvodů a na jak dlouho jsou zpracovávány, a jak jsou chráněny, nalezne zákazník v dokumentu „Zásady zpracování osobních údajů“ (dále včetně informací o cookies).
Uzavřením smlouvy se zákazníkem získává prodávající oprávněný zájem zasílat obchodní sdělení týkající se nabízených služeb a zboží. Tato sdělení jsou zasílána na e-mail uvedený v objednávce po dobu až 3 let, přičemž se ze zasílání lze kdykoli odhlásit.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Je-li zákazník podnikatelem, na smlouvu se neuplatní ustanovení § 2389a a násl. zákona č. 89/2012 Sb. o poskytování digitálního obsahu.
Tyto podmínky jsou zveřejněny na e-shopu prodávajícího a smlouva je vyhotovena v češtině.
Pokud by některé ustanovení bylo neplatné či neúčinné, nahrazuje se ustanovením, které nejvíce odpovídá původnímu záměru, aniž by byla dotčena platnost ostatních ustanovení.
Stížnosti a připomínky týkající se smluvního vztahu lze uplatnit na e-mailové adrese kontakt@fdfschool.com; reklamace budou řešeny jako reklamace.
Veškeré právní spory vzniklé v souvislosti se smlouvou budou řešeny před obecnými soudy České republiky.
V případě, že smluvní vztah obsahuje mezinárodní prvek, strany se dohodnou, že se řídí českým právem, přičemž práva spotřebitele dle obecně závazných právních předpisů zůstávají nedotčena.
Prodávající si vyhrazuje právo upravovat další práva a povinnosti smluvních stran nad rámec těchto podmínek; tato pravidla budou vždy zveřejněna na e-shopu konkrétního produktu a mají přednost před ustanoveními těchto podmínek i ustanoveními individuálně uzavřených smluv.
Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé zásahy třetích osob do e-shopu či jeho užívání v rozporu s určením.
Veškerá práva k e-shopu, zejména autorská práva k obsahu, včetně uspořádání stránek, fotografií, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalších prvků, náleží prodávajícímu. Kopírování, úpravy nebo jiné neoprávněné užití bez souhlasu prodávajícího je zakázáno.
Smlouva včetně těchto podmínek je archivována v elektronické podobě a není veřejně přístupná.
Veškerou písemnou korespondenci mohou prodávající i zákazník doručovat elektronickou poštou.
Tyto podmínky mohou být doplňovány či měněny; změny se nevztahují na práva a povinnosti vzniklá před jejich účinností.
Přílohou těchto podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

Toto aktuální znění podmínek je platné a účinné od 1. 02. 2025.

V případě změny podmínek platí podmínky platné k datu nákupu.